vrijdag 15 februari 2013

wimperextensionsions


Kim Kardashian met haar wimperextensions































Sinds enkele maanden heb ik wimperextensions. Echt verslavend!
Geen extra tijd 's ochtends om mascara op te doen. Ik ben echt geen ochtendmens en moet me
's ochtend dus altijd bijgevolg erg haasten en nu  gewoon wat oogschaduw en.... klaar.
Ik hou van lange volumineuze wimpers en dit kon ik nooit met mascara verwezelijken.




Foto
mijn wimperextensions na plaatsing











Helaas heb ik ook wel nadelen ondervonden van de wimperextensions:

Nadelen:

- De prijs: nieuwe set 60€ en bijwerking 30€

-  bij het verliezen van de wimperhaartjes ontstaan er gaten en dit is niet zo'n mooi zicht

- niet in je ogen kunnen wrijven. Heel vervelend bij het douchen.




wimperextensions na 16 dagen met gaten





Hebben jullie wimperextensions? Wat vinden jullie ervan?








 





 
 




Geen opmerkingen: