zondag 17 februari 2013

Marlies Dekkers lingerie

Met mijn E-cup is het niet makkelijk om mooie bh's te vinden laatst was ik op een outletbeurs en paste ik  een bh van Marlies Dekkers en ik was meteen overtuigd. Ik kocht twee bh's en betaalde €70 per stuk en de normale prijs was €115. Ze ondersteunen perfect en zijn heel goed van kwaliteit. Mijn andere bh's zaten  na enkele wasbeurten niet meer zo goed en vaak was ik ook nog eens een balein kwijt. Sinds ik deze bh's gekocht heb draag ik nog alleen deze, en aangezien ik er maar twee heb, heb ik ze al heel vaak gewassen maar de kwaliteit is nog altijd zeer goed. Ik ga volgende week eens op zoek naar een derde Marlies Dekkers setje. Er hangt wel een prijskaartje aan vast want voor een bh betaal je wel rond de €100.




Ik kocht deze en ook in het zwart




Mijn favorieten uit de nieuwe collectie:













Ook celebrities zijn dol op Marlies Dekkers:


Wat vinden jullie van de lingerie van Marlies Dekkers?




















2 opmerkingen:

Sarah zei

Ik heb er al veel goede dingen over gehoord!

Dat Zit Wel Snor zei

Mij te duur. Dan ga ik liever naar de hunkemoller.